رئیس شورای اسلامی شهر قم استعفا کرد
رئیس شورای اسلامی شهر قم استعفا کرد
مسگری نایب رئیس شورای اسلامی شهر قم با اعلام خبر استعفای دکتر حسین اسلامی از شورای اسلامی شهر قم، اظهار داشت: رئیس شورای اسلامی شهر قم، روز دوشنبه در جلسه رسمی این شورا، استعفای خود را اعلام و دلیل آن را نامزدی و حضور پرشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر حسین اسلامی در حاشیه هشتاد و ششمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم، گفت: با توجه به این‌که طبق قانون برای نامزدی در انتخابات باید ۶ ماه پیش از برگزاری انتخابات استعفا را اعلام کرد، بنده امروز در جلسه رسمی شورای شهر استعفای خودم را تقدیم نمودم.

مسگری نایب رییس شورای اسلامی شهر قم نیز در خصوص این استعفا، گفت: در جلسه امروز، طرح استعفای رییس شورا با ۱۱ رای موافق و ۲ رای مخالف به تصویب اعضا رسید.

محمود مسگری علت استعفای اسلامی را خدمت در سنگر دیگری عنوان و اضافه کرد: تا زمان تایید مصوبه از سوی کمیته انطباق فرمانداری، نایب رییس شورای اسلامی شهر اداره امور شورا را برعهده خواهد داشت.

وی افزود: بعد از تایید استعفا توسط کمیته انطباق فرمانداری، یک علی‌البدل اضافه می‌شود و سپس برای رییس شورا تا پایان دوره در بین اعضا انتخابات برگزار می‌شود.