لزوم واگذاری سهم شهرداری در تفکیک اراضی دولتی
لزوم واگذاری سهم شهرداری در تفکیک اراضی دولتی
محرری ضمن تشکر از همکاری اداره کل راه و شهرسازی با مدیریت شهری گفت: مدیریت شهری برای انجام طرح‌ها و پروژه‌های خود نیاز دارد 10 درصد سهم تجاری شهرداری را از تفکیک زمین‌ها پرداخت شود و مشکلات پردیسان و 560 هکتاری تعیین تکلیف شود تا بتوانیم مشکلات مردم را در خصوص تجاری این منطقه رفع کنیم.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، محسن محرری در هشتاد و هفتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید باکری برگزار شد، به حمایت اداره کل راه و شهرسازی از پروژه‌های شهری اشاره کرد و اظهار داشت: در چند سال گذشته با حضور تیم جدید ما بیشترین پشتوانه را از این مجموعه دریافت کرده‌ایم.

وی از آمادگی مدیریت شهری در اجرایی شدن نهضت ملی مسکن خبر داد و افزود: هر لایحه‌ای که در این خصوص از شهرداری برای اعمال تخفیف به شورا داده شود شورا کمال همکاری را خواهد داشت، اما در خصوص تفکیک‌ها به کندی انجام می‌شود و در ۵۶۰ هکتاری در خواست تسریع داریم.

رییس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: مدیریت شهری برای انجام طرح‌ها و پروژه‌های خود نیاز دارد ۱۰ درصد سهم تجاری شهرداری را از تفکیک زمین‌ها پرداخت شود و مشکلات پردیسان و ۵۶۰ هکتاری تعیین تکلیف شود تا بتوانیم مشکلات مردم را در خصوص تجاری این منطقه رفع کنیم.

وی در پایان به لزوم تکمیل پروژه شهید حججی اشاره کرد و گفت: تکمیل این پروژه یکی از اولویت‌های مدیریت شهری بوده و باید بلوار امام صادق به جاده اراک متصل شود و امیدواریم تعهدات مدیریت شهری و اداره کل شهرسازی در این خصوص اجرایی شود.