یکی از اولویت های حوزه حمل و نقل؛ اتصال بلوار امام صادق(ع) به جاده اراک است
یکی از اولویت های حوزه حمل و نقل؛ اتصال بلوار امام صادق(ع) به جاده اراک است
دهناد با اشاره به اهمیت اتصال بلوار امام صادق(ع) به جاده اراک، اتصال عمار یاسر به آزاد راه امیرکبیر و تقاطع میدان ایت الله بهجت (ره)، گفت: در طرح جامع حمل و نقل شهر قم به این دو تقاطع با اولویت بالا اشاره شده است و نیاز است ناظر به این مهم با نگاه ویژه ای به آن پرداخت.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر سید محمد حسین دهناد در هشتاد و هفتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید باکری برگزار شد، پروژه‌های راه و ترافیک استان را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: باید سلسه جلساتی برای اتصال بلوار امام صادق(ع) به جاده اراک، اتصال عمار یاسر به آزاد راه امیرکبیر و تقاطع میدان ایت الله بهجت(ره) برگزار شود.

وی به طرح جامع حمل و نقل شهر قم اشاره کرد و افزود: در طرح جامع حمل و نقل به این دو تقاطع اشاره شده است، همچنین نیاز داریم از ظرفیت اراضی دولتی به‌جای تهاتر نفت در اجرای تکمیل پروژه‌های ریلی قم استفاده کرده و خط A , B مترو قم را تکمیل کنیم.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر قم یادآور شد: همچنین تکمیل ایستگاه قطار سریع السیر قم به اصفهان با توجه به اینکه پروژه ملی است؛ باید در دستور کار دولت قرار گیرد و به خط مترو متصل شود و باید استان یک صدا برای تامین اعتبار برای آن اقدامات لازم را انجام دهد.