برگزاری نخستین اجلاسیه روحانیون عضو شوراهای شهر کشور در قم
برگزاری نخستین اجلاسیه روحانیون عضو شوراهای شهر کشور در قم
حجت‌الاسلام‌والمسلمین استقامت با اشاره به تأکیدات روسای حوزه‌های علمیه و علما بر اهمیت هم‌افزایی بیشتر روحانیون در بخش‌های مختلف، اظهار داشت: نخستین اجلاسیه روحانیون عضو شوراهای شهر کشور، همزمان با دهه مبارک کرامت، به‌منظور افزایش هم‌افزایی بین روحانیون عضو شوراهای اسلامی شهر مراکز استان‌ها به میزبانی شهر مقدس قم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، نخستین اجلاسیه روحانیون عضو شوراهای اسلامی شهر مراکز استان‌های کشور به میزبانی شهر قم برگزار شد.

عضو شورای اسلامی شهر قم در حاشیه برگزاری این اجلاسیه اظهار داشت: این اجلاسیه همزمان با دهه مبارک کرامت و میلاد سراسر نور ولی‌نعمتان ایران اسلامی حضرت امام رضا(ع) و حضرت فاطمه معصومه(س) به‌منظور افزایش هم‌افزایی بین روحانیون عضو شوراهای اسلامی شهر مراکز استان‌ها برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی استقامت با بیان اینکه با توجه به آنکه قم متولی حوزه علمیه و مرکز حوزه است، این اجلاسیه به میزبانی شهر قم برگزار شد، ابراز کرد: اصالت طلبگی و همزمانی پوشیدن لباس خدمت در شورای اسلامی سبب انتظارات بیشتر برای خدمات‌رسانی شده است.

وی با اشاره به تأکیدات روسای حوزه‌های علمیه و علما بر اهمیت هم‌افزایی بیشتر روحانیون در بخش‌های مختلف تصریح کرد: در این جلسه مدل‌های برتر و استفاده از تجربیات در راستای خدمات‌رسانی بهتر به شهروندان به‌ویژه در شهر قم مورد بررسی قرار گرفت.

عضو شورای اسلامی شهر قم از برگزاری این جلسات در آینده نزدیک با حضور مابقی روحانیون حاضر در شوراهای اسلامی شهر در کشور به‌صورت گردشی خبر داد.