شورای اسلامی شهر صحن خرد جمعی است
شورای اسلامی شهر صحن خرد جمعی است
طلائی شورا را مرکز خرد جمعی برای تصمیمات مهم حوزه شهری دانست و اظهار داشت: صحن شورای اسلامی شهر قم جایگاهی برای خدمت به مردم بوده و این همبستگی بین اعضای شورا و مدیران شهرداری منشاء خیرات زیادی در شهر خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، حسن طلائی در هشتاد و هشتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید باکری برگزار شد ضمن تشکر از حسن نظر شهردار قم در آغاز دور ششم شورای اسلامی شهر قم در خصوص انتخاب وی به عنوان مشاور در حوزه مناطق کم برخوردار، اظهار داشت: بازگشت به صحن مجلس شورای اسلامی شهر قم فرصتی دیگر برای خدمت به مردم قم بوده و آرزوی موفقیت مدیریت شهری و مدیران و معاونان شهرداری را داریم.
وی شورا را مرکز خرد جمعی برای تصمیمات مهم حوزه شهری دانست و افزود: صحن شورای اسلامی شهر قم جایگاهی برای خدمت به مردم بوده و این همبستگی بین اعضای شورا و مدیران شهرداری منشاء خیرات زیادی در شهر خواهد بود.
عضو جدید شورای اسلامی شهر قم ضمن آرزوی موفقیت برای دکتر حسین اسلامی رئیس سابق شورای اسلامی و حسن مالکی عضو سابق شورای شهر قم بیان کرد: امروز اولویت با رفع نیازها و ارائه خدمات به مردم بوده و امیدوارم بتوانم در این جایگاه جدید به مردم خدمت کنم.