رویه هیات تطبیق؛ خدمت به مردم و همکاری با مدیریت شهری است
رویه هیات تطبیق؛ خدمت به مردم و همکاری با مدیریت شهری است
ذاکریان با اشاره به اینکه تلاش هئیت تطبیق بر آن است که تمام منویات شورا با کمترین مغایرتی با قانون اجرا شود، اظهار داشت: رویه هیات تطبیق بر این است که با هماهنگی با شورای حل اختلاف در جهت خدمت به مردم و اجرای برنامه‌های مدیریت شهری گام بردارد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر عباس ذاکریان در هشتاد و هشتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید باکری برگزار شد، ضمن تشکر از خدمات دکتر حسین اسلامی رئیس سابق شورای اسلامی شهر قم اظهار داشت: قرائت سوگندنامه یادآور وظایفی است که تک تک ما در مقابل مردم داریم.

وی وحدت و انسجام بین مدیریت شهری و اعضای شورای شهر را عامل موفقیت در اداره شهر دانست و افزود: خدماتی که شهرداری قم و شورای اسلامی شهر قم به مردم ارائه می‌دهند ملموس بوده و جای تشکر دارد.

فرماندار قم در ادامه عملکرد هئیت تطبیق را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: تلاش هئیت تطبیق بر آن است که تمام منویات شورا با کمترین مغایرتی با قانون اجرا شود تا خدایی نکرده دچار مشکل نشوند.

وی ادامه داد: رویه هئیت تطبیق بر این است که با هماهنگی به شورای حل اختلاف در جهت خدمت به مردم و اجرای برنامه‌های مدیریت شهری پیش برویم اما در بعضی از ایرادات قانونی مانند ماده ۱۷ و تخفیف‌های موردی دست ما بسته است.