نقش کلیدی شهر قم دربصیرت افزایی در نسل جوان و نوجوان
نقش کلیدی شهر قم دربصیرت افزایی در نسل جوان و نوجوان
ملایی رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر بر نقش کلیدی شهر قم دربصیرت افزایی در نسل جوان و نوجوان تاکید کرد و گفت: عملکرد ورزشکاران قمی نشان دهنده بصیرت انقلابی جامعه ورزشکاران قمی است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر مصطفی ملایی در هشتاد و هشتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید باکری برگزار شد، موفقیت دو ورزشکار قمی را افتخاری برای شهر قم دانست و اظهار داشت: عدم رویارویی خانم رضای با ورزشکار اسرائیلی تجلی آرمان عدالت طلبی نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان است.

وی سپس فتح قله هیمالیا به نام شهدا را توسط روح الله کاظمی نیز دومین آرمان نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: حرکت این دو ورزشکار نشان دهنده بصیرت انقلابی جامعه ورزشکاران ایران است.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: نشان دادن دستاوردهای انقلاب اسلامی در میادین ورزشی افتخاری برای مردم و دولت انقلاب اسلامی ایران است.

وی در پایان بر اجرای برنامه‌های فرهنگی تاکید کرد و گفت: باید با اجرای برنامه‌های فرهنگی بصیرت انقلابی جوانان و نوجوانان کشور را بالا برده و شهر قم می‌تواند نقش مهمی را در این خصوص ایفا کند.