وضعیت اقتصادی جامعه پذیرای افزایش هزینه ها نیست
وضعیت اقتصادی جامعه پذیرای افزایش هزینه ها نیست
نیازمند با اشاره به وضعیت اقتصادی در خصوص اعمال تعرفه قیمت های جدید، گفت: در افزایش نرخ تامین پارکینگ، توان مردم و وضعیت اقصادی حاکم باید در نظر گرفته شود، در بسیاری از مناطق مردم توان پرداخت این مبالغ را ندارند و باید به مردم کمک شود تا در سال کنترل تورم اقدامی موثر انجام شده و تصمیمی به نفع مردم گرفته شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، نرجس نیازمند در هشتاد و نهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی با اشاره به بررسی لایحه اخذ مجوز دریافت هزینه های احداث پارکینگ جایگزین از مالک و احداث پارکینگ عمومی در سطح شهر از طریق سازمان توسعه و عمران، اظهار داشت: در حال حاضر وضعیت اقتصادی جامعه پذیرای افزایش هزینه ها نیست و باید در اعمال تعرفه قیمت های جدید، این مهم در نظر گرفته شود.
وی ادامه داد: در افزایش نرخ تامین پارکینگ توان مردم در نظر گرفته شود، در بسیاری از مناطق مردم توان پرداخت این مبالغ را ندارند و باید به مردم کمک شود تا در سال کنترل تورم اقدامی موثر انجام شده و تصمیمی به نفع مردم گرفته شود.
نیازمند افزود: در حال حاضر امکان ساخت پارکینگ برای برخی از مردم به دلیل پایین بودن متراژ منزل و همچنین عدم دسترسی به برخی از شوارع به دلایل مختلف از جمله پیاده راه ها و … امکان پذیر نیست، از طرفی به دلیل بالا بودن هزینه حذف و ساخت پارکینگ، مراجعین غالبا به دنبال اخذ تسهیلات از بانک ها می باشند که این مهم نیز بدلیل سیاست های اقتصادی موجود، امکان پذیر نیست، بنابراین تصمیمی باید اخذ گردد که شرایط اقتصادی حاکم در سطح جامعه در این لایحه دیده شود. همچنین در تعیین نرخ هزینه حذف پارکینگ تفاوت املاک مسکونی و تجاری در نظر گرفته شود.