اصلاح فرآیندها و تفویض اختیارات، سرعت اجرای پروژه ها را بیشتر می کند
اصلاح فرآیندها و تفویض اختیارات، سرعت اجرای پروژه ها را بیشتر می کند
دهناد با اشاره به این مهم که سرعت اجرای پروژه‌ها یکی از دغدغه‌های مهم شورا و مدیریت شهری است، گفت: باید بعضی از فرایندها حذف، ادغام و یا تفویض اختیار به مناطق شود و بر اساس این مهم تمام فرآیندها بازنگری خواهد شد تا اجرای پروژه‌ها با سرعت بیشتری اجرایی شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر سید محمد حسین دهناد در نودمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید باکری برگزار شد با تاکید بر بازنگری روند عقد قرارداد پروژه‌ها اظهار داشت: سرعت اجرای پروژه‌ها یکی از دغدغه‌های مهم شورا و مدیریت شهری بوده و با تفویض اختیارات به معاونت‌ها میتوانیم این امکان را فراهم کنیم.

وی افزود: باید بعضی از فرایندها حذف، ادغام و یا تفویض اختیار به مناطق شود و بر اساس این مهم تمام فرآیندها بازنگری خواهد شد تا اجرای پروژه‌ها با سرعت بیشتری اجرایی شود.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل ترافیک شورای اسلامی شهر قم در ادامه با تاکید بر اجرای طرح‌های بازآفرینی شهری در منطقه ۵ بیان کرد: اجرای طرح بازآفرینی شهری یکی از مطالبات جدی مردم این منطقه بوده و مردم از دوسال پیش و با توجه به تشکیل جلسات متعددی با حضور استاندار، شهردار و کمیسیون شهرسازی در این منطقه به این باور رسیده‌اند که قرار است این طرح‌ها اجرایی شود.

وی ساماندهی  درست مردم را در زمان اجرای طرح‌های بازآفرینی شهری مد نظر قرار داد و گفت: نمی‌توانیم نسبت به مردم بی‌تفاوت بوده و برای اسکان دوباره آن‌ها چاره‌ای نیاندیشیم.

دهناد پیشنهاد داد: برای بی‌خانمان نشدن مردم بهتر است یکی از اراضی منطقه تفکیک شده و معوض به مردم داده شود و شورای شهر انتظار دارد شهرداری این موضوع را به صورت جدی دنبال کند.

وی در پایان کسب رضایت مردم را در تملک و توافق مورد توجه قرار داد و تاکید کرد: باید رضایت مردم در زمان توافق و تملک کسب شده و استفاده از ماده ۹ در آخرین مرحله در دستور کار قرار گیرد.