لزوم توجه به مردم در اجرای عملیات عمرانی پروژه ها
لزوم توجه به مردم در اجرای عملیات عمرانی پروژه ها
صابری با تاکید بر اتمام پروژه ها در زمانبندی مشخص، قید شده در قراردادها گفت: باید آسایش مردم در زمان اجرای پروژه های عمرانی لحاظ شود و از ظرفیت ها و توانمندی جوانان بومی استان در خودکفایی و اجرای پروژه ها بهره مناسب را برد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، حسین صابری در جلسه کمیسیون برنامه که با حضور معاون فنی عمرانی شهرداری قم  و سرپرست سازمان توسعه و عمران شهرداری قم برگزار شد با بررسی گزارش عملکرد شهرداری در اجرای پروژه های عمرانی اظهار داشت: با وجود عملکرد مثبت سازمان توسعه و عمران نیاز به مدیریت ثابت در این بخش از شهرداری احساس میشود.

وی ورود شرکت های دانش بنیان را در حوزه تولید بتن و آسفالت مورد تایید قرار داد و افزود: باید ظرفیت ها و توانمندی جوانان بومی استان در خودکفایی و اجرای پروژه ها به خوبی دیده شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر قم تاکید کرد: با وجود تمام مسائل و چالش های اجرای پروژه در حوزه مالی باید با برنامه ریزی درست زمانبندی پروژه ها به درستی اجرا شده و کمترین آسیب به مردم و جریان زندگی مردم وارد شود.

وی در خاطرنشان کرد: اجرای پروژه های عمرانی در کنار توجه به آسایش مردم باید در نظر گرفته شود تا مردم در زمان اجرای پروژه همکاری لازم را با مدیریت شهری داشته باشند.

صابری در پایان یادآور شد: برای بررسی بیشتر برنامه های شهرداری و نظارت بر اجرای بودجه هر زمان که امکان باشد جلسات کمیسیون برنامه و بودجه در سازمانها و مناطق برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ر