تملک پروژه طرح توسعه حرم امامزاده موسی مبرقع(ع) در سال جاری تکمیل گردد
تملک پروژه طرح توسعه حرم امامزاده موسی مبرقع(ع) در سال جاری تکمیل گردد
امرالهی با اشاره به تسریع در تملک املاک باقیمانده در صحن امامزادگان چهل اختران، اظهار داشت: یکی از اولویت های عمرانی منطقه یک شهرداری قم، پیشرفت و تسریع در انجام تملک املاک باقیمانده در صحن امامزادگان چهل اختران است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، مهندس روح اله امرالهی با اشاره به برگزاری جلسه کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر قم در امامزاده موسی مبرقع(ع)، اظهار داشت: یکی از اولویت های عمرانی منطقه یک شهرداری قم، پیشرفت و تسریع در انجام تملک املاک باقیمانده در صحن امامزادگان چهل اختران است.
وی ادامه داد: با توجه به اعمال ماده ۸ و انجام فرآیند قانونی و واریز مبلغ کارشناسی به حساب اداره ثبت دادگستری، مقرر گردید ضمن مکاتبه با مقام قضایی، در اسرع وقت این مهم لحاظ گردد.
وی افزود: در خصوص املاک واقع در شبستان، مقرر گردید شهرداری منطقه با تکمیل مستندات و مدارک لازم، پرونده های پلاک مذکور را به کمیسیون ماده ۱۰۰ ارسال نماید.
لازم به ذکر است در جلسه فوق، تولیت امامزاده موسی مبرقع(ع)، مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان قم، معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قم، مدیرعامل نوسازی و بهسازی اطراف حرم مطهر و مدیر شهرداری منطقه یک حضور داشتند.

انتهای پیام/س