نگاه نو به ورزش نیازمند توجه همه نهادهای مسئول می باشد
نگاه نو به ورزش نیازمند توجه همه نهادهای مسئول می باشد
نیازمند، رییس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر قم، بر ایجاد فضاهای ورزشی در سطح بوستان‌های شهری تاکید کرد و گفت: می‌توان ورزش را در بوستان‌ها، مکان‌های مناسب و یا در زمین‌های ورزشی موجود رواج داد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، نرجس نیازمند در دومین نشست هم‌اندیشی برنامه‌ریزی و اجرای برنامه جامع فعالیت‌های مشترک سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم، اداره کل ورزش و جوانان استان قم و هیات‌های ورزشی استان قم در اردوگاه دانش‌آموزی ملاصدرای شهرستان کهک با اشاره به لزوم توسعه ورزش و تغییر نگاه به آن، گفت: در بخش ورزش‌های «همگانی» تا جایی که امکانات و بودجه های موجود امکان پذیر باشد، در خدمت هیات‌های ورزشی هستیم.

وی افزود: در شهر قم نیاز به نشاط شهروندان احساس می شود که بخشی از این مهم با گسترش ورزش همگانی و خانوادگی امکان پذیر می باشد.
وی با اشاره به رویکرد جدید و نگاه نو به ورزش گفت: از سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم خواسته ایم که در بخش ورزش فعال تر باشد، تا با استفاده از ظرفیت های شهرداری بتوانیم به هیات های ورزشی و شهروندان در ورزش خدمات رسانی بیش‌تری ارایه دهیم.
وی همچنین با اشاره به نگاه نو مدیرکل ورزش و جوانان استان قم به زیرساخت های ورزشی خاطرنشان کرد: این امر خیلی ضروری است که مسئوولان این اداره کل به زیرساخت های ورزشی توجه داشته باشند، چرا که موفقیت و تلاش تیم ها و هیئت های ورزشی بدون زیرساخت مناسب امکان پذیر نخواهد بود.
دومین نشست هم‌اندیشی برنامه‌ریزی و اجرای برنامه جامع فعالیت‌های مشترک سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم، اداره کل ورزش و جوانان استان قم و هیات‌های ورزشی استان قم در اردوگاه دانش‌آموزی ملاصدرا از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان قم برگزار شد.

انتهای پیام/س