لزوم توجه به توسعه فضای سبز در مناطق کم برخوردار
لزوم توجه به توسعه فضای سبز در مناطق کم برخوردار
سبحانی مطالبه مردم را برای توسعه فضای سبز و مراکز تفریحی مورد توجه قرار داد و گفت: نیاز مهم امروز جامعه توسعه نشاط اجتماعی است، مردم توسعه فضای سبز را از خیلی وظایف دیگر مدیریت شهری مهم‌تر می‌دانند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، دکتر سید مجتبی سبحانی ثابت در نود و یکمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید باکری برگزار شد با تأکید بر اهمیت توسعه مناطق کم برخوردار اظهار داشت: شهرداری بایستی تلاش و مساعی خود را بر توسعه مناطق کم برخوردار لحاظ کند، چون عدالت در توزیع امکانات شهری اعم از تفریحی و… از تاکیدات شورای ششم خصوصاً کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین است.
وی در زمان بررسی بودجه منطقه ۵ با تأکید بر حفظ ردیف اعتبار مربوط به احداث بوستان و موزه آب در منطقه افزود: شهرداران مناطق نبایستی برای سهولت در کار و یا حل مشکلات پروژه های دیگر از ردیف های مربوط به تفریح و نشاط اجتماعی مردم استفاده نمایند.
رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای اسلامی شهر قم با تاکید دوباره بر توسعه مناطق محروم گفت: مردم امروز نیاز به نشاط و تفریح داشته و نمی‌توانیم این نیاز به‌حق مردم را نادیده بگیریم.
وی مطالبه مردم را برای توسعه فضای سبز و مراکز تفریحی یادآور شد و بیان کرد: مردم توسعه فضای سبز را ازخیلی وظایف دیگر مدیریت شهری
مهم‌تر می‌دانند و بر این موضوع تأکید دارند.
سبحانی تصریح کرد: کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر طی سالهای اخیر به شدت دنبال احیای فضای سبز، حتی به صورت نقطه ای در مناطق کم برخوردار می باشیم.
وی ادامه داد: باید کمبود بودجه در اصلاحیه بودجه و از ردیف هایی که ضرورت اجرای کمتری دارد جبران شده و مطالبات مردم در تمام زمینه ها مورد توجه قرار گیرد.
انتهای پیام/