نمایندگان شورای شهر و شهرداری از مصوبات شورا در کمیته انطباق فرمانداری دفاع کنند
نمایندگان شورای شهر و شهرداری از مصوبات شورا در کمیته انطباق فرمانداری دفاع کنند
سعادتمند رفت‌وبرگشت مصوبات شورا در کمیته انطباق را به ضرر شهر خواند و گفت: نمایندگان شهرداری  از لایحه‌های مصوبه شورا دفاع مستدل‌تر و محکم‌تری کنند تا شاهد رفت‌وبرگشت مصوبات شورا نباشیم.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، ماشاالله سعادتمند در نود و یکمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم عملکرد کمیته انطباق را موردبررسی قرارداد و اظهار داشت: بعضی از اشکالات مطرح‌شده در کمیته انطباق معمول نبوده و نیاز به تغییر بعضی از سازوکارها است.

وی اشکالات نگارشی مطرح‌شده توسط کمیته انطباق را یادآور شد و افزود: اشکالات نگارشی رفع خواهد شد اما شهرداری نیز برای دفاع از مصوبات شورا قوی‌تر ورود کند.

عضو شورای اسلامی شهر قم رفت‌وبرگشت مصوبات شورا در کمیته انطباق را به ضرر شهر خواند و گفت: زمان و هزینه زیادی در این رفت‌وبرگشت مصوبات هدر می‌رود و کار مردم و شهروندان عقب می ماند.

وی ضمن تشکر از زحمات اعضای کمیته انطباق فرمانداری که وظیفه تطبیق مصوبات شورا با قوانین را دارند با تاکید دوباره بر حضور نمایندگان شهرداری در جلسات کمیته فنی انطباق بیان کرد: نمایندگان شهرداری  و مشاوران شورای اسلامی از لایحه‌های مصوبه شورا دفاع مستدل‌تر و محکم‌تری کنند تا شاهد رفت‌وبرگشت مصوبات شورا نباشیم.

انتهای پیام/