رفع مشکلات مردم مهم‌ترین دغدغه شورا در تدوین شیوه نامه ماده ۱۰۱ است
رفع مشکلات مردم مهم‌ترین دغدغه شورا در تدوین شیوه نامه ماده ۱۰۱ است
امرالهی رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی  شهر قم گفت: مهم‌ترین دغدغه شورا تسهیلگری و رفع مشکلات مردم در ماده 101 است که به دو بخش بافت فرسوده و تاریخی بیشترین توجه شده است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، مهندس روح‌اله امرالهی در نود و یکمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اهمیت تدوین شیوه‌نامه ماده ۱۰۱ اصلاحیه قانون شهرداری‌ها اظهار داشت: این شیوه‌نامه برای نخستین بار تدوین‌شده است.

وی مهم‌ترین دغدغه شورا را تسهیلگری و رفع مشکلات مردم در ماده ۱۰۱ دانست و افزود: مهم‌ترین دغدغه شورا تسهیلگری و رفع مشکلات مردم در ماده ۱۰۱ است.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی  شهر قم ادامه داد: در این شیوه نامه، ساختمان های مسکونی در بافت فرسوده که قبل از سال ۱۳۹۰ ساخته شده باشند، از پرداخت سهم خدمات معاف گردیدند.

امراللهی خاطرنشان کرد: شورا تلاش کرده این شیوه‌نامه تسهیل گری داشته باشد و مشکلات مردم را حل کند و در مناطق مرحوم و کم برخوردار پروژه‌های بیشتری اجرا شود و این مناطق توسعه پیدا کند.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر قم در ادامه اجرای طرح‌های بازآفرینی شهری در منطقه ۵ را یکی از مطالبات جدی مدیریت شهری و مردم دانست و تأکید کرد: معابر در منطقه ۵ باید بازگشایی شود و نباید به‌ردیف بودجه فضای سبز و گردشگری منطقه نیز لطمه‌ای وارد شود.

امراللهی تصریح کرد: باید توسعه منطقه ۵ و محدود جمکران در اولویت قرارگرفته و ما انتظار بیشتری از شهرداری داریم.

انتهای پیام/ر