الحاق زمین به مساجد باید متضمن تامین پارکینگ و فضای سبز اطراف آن باشد
الحاق زمین به مساجد باید متضمن تامین پارکینگ و فضای سبز اطراف آن باشد
اخوان با اشاره به اینکه الحاق زمین به مساجدعلاوه برتامین هدف توسعه مساجد باید متضمن تأمین پارکینگ و فضای باز شهری وفضای سبز اطراف آنها نیزباشد، گفت: دربودجه سال‌های اخیر شهرداری، ردیف هایی برای ايجاد فضای سبز اطراف مساجد، رفع مشکلات ترافیکی و تأمین پارکینگ ایجاد شده است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، مجید اخوان در نود و یکمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید باکری برگزار شد با اعتراض به عملکرد کمیته انطباق اظهار داشت: متأسفانه کمیته انطباق باب‌های جدیدی را بازکرده و ایراداتی را از مصوبات شورا می‌گیرد که سال‌های قبل اصلاً مطرح نبوده است، وظیفه این کمیته تطبیق مصوبات با قانون و درحیطه اختیار بودن شورا است، این کمیته نباید ورود محتوایی به مصوبات داشته باشد.

وی افزود: بسیاری از مشکلات شهر به خاطر رفت‌وآمد مصوبات بین شورا و کمیته انطباق حل‌نشده و مردم دراثر طولانی شدن این فرایند دچار مشکل وسردرگمی می شوند.

اخوان در ادامه با اشاره به اینکه الحاق زمین به مساجد باید علاوه برتامین هدف توسعه مساجد باید متضمن تأمین پارکینگ و فضای باز شهری وفضای سبز اطراف آنها نیزباشد، گفت: دربودجه سال‌های اخیر شهرداری، ردیف هایی برای ایجاد فضای سبز اطراف مساجد، رفع مشکلات ترافیکی و تأمین پارکینگ ایجاد شده است.