اختصاص زمین و منابع با نگاه عدالت محوری مورد توجه باشد
اختصاص زمین و منابع با نگاه عدالت محوری مورد توجه باشد
حجت‌الاسلام‌والمسلمین استقامت با اشاره به رعایت عدالت در اختصاص زمین به مساجد سطح شهر، گفت: الحاق زمین به مساجد به‌خصوص در بافت فرسوده و مرکز شهر برای حل مشکلات ترافیکی است و باید این موضوع با دقت و عطف به طرح جامع شهر انجام پذیرد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین استقامت در نود و یکمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم بر رفع مشکلات مردم در شیوه‌نامه ماده ۱۰۱ تأکید کرد و اظهار داشت: این آیین‌نامه قرار است باری از دوش مردم بردارد و باید در آن دغدغه های مردم و وضعیت اقتصادی موجود مورد توجه باشد.
وی با اشاره به بررسی و نقطه نظر کمیته انطباق در خصوص مصوبات شورا، افزود: متاسفانه در بررسی بعضی از موارد طرح شده در کمیته انطباق، همکاری لازم صورت نمی پذیرد و به دلیل عدم اقناع مناسب شاهد رفت و برگشت مصوبات و هد رفت منابع و زمان می باشیم، که این روند نیاز به اصلاح دارد.
عضو شورای اسلامی شهر قم همچنین خواستار رعایت عدالت در اختصاص زمین به مساجد سطح شهر شد و گفت: الحاق زمین به مساجد به‌خصوص در بافت فرسوده و مرکز شهر برای حل مشکلات ترافیکی است و باید این موضوع با دقت رعایت شود تا باری از دوش مردم برداشته و مراسمات دینی بهتر و با جمعیت بیشتری برگزار گردد.