ورود سرویس های آزادبر به شبکه سرویس مدارس آسیب زا است
ورود سرویس های آزادبر به شبکه سرویس مدارس آسیب زا است
امرالهی با اشاره به نرخ پایین سرویس مدارس در شهر قم نسبت به شهرهای پیرامونی، گفت: برای داشتن سرویس مدارس امن و سالم باید همه ارگان‌ها به شهرداری کمک کرده و به میدان بیایند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، مهندس روح‌اله امرالهی در نود و دومین جلسه رسمی و علنی شهر قم با حمایت از مردم و رانندگان سرویس مدارس اظهار داشت: شورای شهر ازیک‌طرف از منافع مردم حمایت می‌کند و از طرف دیگر از قشر رانندگان که بخشی از جامعه هستند باید حمایت کند.
وی با نگاهی جامع به مسائل مربوط به نرخ‌گذاری سرویس مدارس افزود: بررسی‌های انجام‌شده نشان می‌دهد نرخ سرویس مدارس در شهر قم نسبت به شهرهای پیرامونی پایین‌ترین نرخ بوده و باوجود افزایش ۷۰ درصدی نرخ سرویس مدارس هنوز فاصله معناداری با سایر شهرها دارد.
رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر قم تأکید کرد: این تفاوت نرخ می‌تواند به سرویس مدارس آسیب وارد کرده و باعث ورود سرویس‌های آزادبر به شبکه سرویس مدارس شود که بسیار آسیب‌زا است.
وی خواستار حمایت شهرداری و همه ارگان‌ها از سرویس مدارس شد و گفت: برای جبران خلأ ۳۸ درصدی نرخ سرویس مدارس در استان قم باید همه ارگان‌ها به رانندگان کمک کنند تا بتوانیم شبکه سرویس مدارس سالم و امنی را برای دانش آموزان ایجاد کنیم.
امراللهی مشکلات مردم در تأمین سرویس مدارس در سال گذشته را یادآور شد و بیان کرد: تا قبل از شروع سال جدید باید سرویس مدارس ساماندهی شود تا مردم در ابتدای سال تحصیلی مشکلی نداشته باشند.
انتهای پیام/ر