لزوم نرخ‌گذاری سرویس مدارس با توجه به شرایط رانندگان و خانواده‌ها
لزوم نرخ‌گذاری سرویس مدارس با توجه به شرایط رانندگان و خانواده‌ها
محرری گفت: سرویس مدارس یکی از دغدغه های مهم خانواده ها می باشد و نیاز است شهرداری از رانندگان شاغل در این حوزه حمایت، و کمیسیون های مربوطه با بررسی راهکارها، اقدامات و طرح های لازم را ارائه نمایند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، محسن محرری در نود و دومین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید باکری برگزار شد با تبریک هفته قوه قضائیه، اظهار داشت: شهادت دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یارانش در ۷ تیر نقطه عطفی در انقلاب بود.

وی افزود: امروز نیز به برکت خون همین انسان های آزاده، شاهد شرایط خفت‌بار منافقان در دنیا هستیم، درحالی‌که به عزت خون شهدا، درخت تنومند انقلاب هر روز برافراشته تر می شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به جنایات متعدد منافقین، خواستار برخورد جهانی با این گروه تروریستی شد و گفت: امیدواریم با نمایان شدن چهره واقعی منافقین، برخورد مناسبی با آنان انجام شود.

وی در ادامه حمایت از خانواده را یکی از اولویت‌های شورا دانست و تصریح کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی جامعه، لازم است کمیسیون زنان و خانواده برای حمایت از خانواده‌های دارای دو فرزند بیشتر اقداماتی را پیگیری کند و اعضای شورا نیز در این خصوص حمایت های لازم را انجام خواهند داد.

محرری مسئله سرویس مدارس را مطرح کرد و گفت: سرویس مدارس یکی از دغدغه های مهم خانواده ها می باشد و نیاز است شهرداری از رانندگان شاغل در این حوزه حمایت کند و کمیسیون های مربوطه در شورای اسلامی شهر نیز با بررسی راهکارها، اقدامات و طرح های لازم را ارائه نماید.

رئیس شورای اسلامی شهر قم در پایان تأکید کرد: در نرخ‌گذاری سرویس مدارس ضروری است، ضمن در نظر گرفتن شرایط رانندگان، شرایط خانواده‌ها نیز مد نظر قرار گیرد.

انتهای پیام/ر