اولویت مدیریت شهری، طرح‌های اطراف حرم مطهر است
اولویت مدیریت شهری، طرح‌های اطراف حرم مطهر است
محرری با اشاره به اینکه اولویت مدیریت شهری، طرح‌های اطراف حرم مطهر است، اظهار داشت: در شهر مقدس قم طرح‌های توسعه اطراف حرم مطهر در دستور کار قرار دارد تا امکان ارائه خدمات به زائران کریمه اهل بیت(علیهم السلام) با امکان مناسبت تری فراهم گردد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، محسن محرری در نشست «تبیین فقه نظام شهری» با سخنرانی آیت الله اراکی و حضور جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر مقدس قم برگزار شد، درسخنانی با اشاره به وجود برخی محدودیت ها در حوزه اجرایی، اظهار داشت: در مباحث ساخت مسکن، موضوع ساخت ویلایی به شکل الگویی و اجرایی در قم آغاز شده است و برخی مناطق استان و شهر قم، به این منظور اختصاص یافته است.


رئیس شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر تعهد دولت به ساخت چهارمیلیون مسکن، ابراز داشت: در این مبحث ما با کمبود زمین مواجه نیستیم، اما در مورد سایر خدمات و امکانات لازم با چالش هایی مواجه هستیم که باید لحاظ شود.

وی ادامه داد: شرایط کشور موجب شده مدیران شهری ناچارند در بسیاری موارد در موضع انفعال تصمیم‌گیری نمایند و تنها باید به مدیریت بحران بپردازند.


رئیس شورای اسلامی شهر قم در ادامه به ارائه توضیحاتی درباره بافت پیرامونی اماکن زیارتی قم پرداخت و یادآور شد: در شهر مقدس قم طرح‌های توسعه در اطراف حرم مطهر در دستور کار قرار دارد تا امکان ارائه خدمات به زائران کریمه اهل بیت(علیهم السلام) فراهم شود.