لزوم اجرای مدیریت یکپارچه با محوریت شوراها در کشور
لزوم اجرای مدیریت یکپارچه با محوریت شوراها در کشور
سعادتمند با تأکید بر لزوم ارتباط مستمر شهرها با یکدیگر، اظهار داشت: عملکرد مدیریت شهری نشان داده باید مدیریت یکپارچه با محوریت شوراها و شهرداری در کشور اجرا شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، ماشااله سعادتمند در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان ارتباط بین اعضای شورای شهرهای مختلف را عامل انتقال تجربه دانست و اظهار داشت: برای رسیدن به موفقیت باید شهرهای مختلف به‌صورت مستمر باهم دیدار و گفت‌وگو داشته تا انتقال تجربیات به‌صورت تخصصی انجام شود.
وی الگوی مدیریتی قم و اصفهان را در یک راستا برشمرد و افزود: دو شهر قم و اصفهان امروز در حوزه مدیریت شهری دارای حرف و سبک بوده و در این حوزه تجربیات زیادی کسب‌شده است.


عضو شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: بعضی از مشکلاتی که در شهرهای دیگر به‌سختی قابل‌حل است در قم برطرف شده و در سنوات گذشته شاهد اتفاقات خوب و بزرگی در شهر قم بوده‌ایم.
وی اجرای پروژه‌های بزرگ در شهر قم را نمونه موفق مدیریت شهری دانست و بیان کرد: باوجود همه سختی‌ها و مشکلات اقتصادی در کشور، اجرای پروژه‌های عمرانی در شهر قم هیچ‌گاه متوقف نشده و این نشان از امکان اجرای کار در هر شرایط دارد.
سعادتمند ادامه داد: تملک یکی از چالش‌های بزرگ اجرای پروژه‌ها بوده که شهر قم باوجود همه مشکلات توانسته این موضوع را نیز به‌خوبی مدیریت کند.


وی در پایان خدمت به مردم را بزرگ‌ترین رسالت شورای اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: شورای اسلامی شهر باهدف خدمت به مردم، نشان داده است کارآمدتر از هر دستگاه دیگری عمل کرده و باید مدیریت یکپارچه و با محوریت شوراها و شهرداری در کشور اجرا شود.
انتهای پیام/ر