شوراها بازوی توانمند و اجرایی کشور می باشند
شوراها بازوی توانمند و اجرایی کشور می باشند
امرالهی با تأکید بر توانمندی شوراها در اثر گذاری مناسب در حل مشکلات کشور، گفت: باید به شوراها به‌عنوان بازوی توانمند و اجرایی کشور نگاه کرد درصورتی‌که هنوز به این نهاد قدرتمند نگاه جدی نشده و جایگاه و اختیار حقیقی خود را پیدا نکرده است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، مهندس روح‌اله امرالهی در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان خواستار تشکیل کارگروهی با اعضای شوراهای شاخص در کشور، از جمله شورای اسلامی شهر اصفهان شد و گفت: امروز نیاز است شهرهایی که ازنظر مدیریت قوی‌تر عمل کرده‌اند نقش پررنگی ایفا کنند.


وی حفظ موجودیت شوراها را از مهم‌ترین اهداف تشکیل جلسات دانست و افزود: گردهم آمدن شهرهای قوی و بیان دغدغه‌ها با مدیریت فردی توانمند می‌تواند در حل مشکلات کشور و در تصمیمات مجلس تأثیرگذار باشد.
رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر قم تأکید کرد: بعضی از تصمیمات اخذ شده گاها اجرایی نبوده و درصورت حضور اعضای شوراها در زمان تصمیم‌گیری، این مهم باعث اخذ تصمیمات کاراتر و در نهایت حل مشکلات خواهد شد.وی در پایان تصریح کرد: باید به شوراها به‌عنوان بازوی توانمند و اجرایی کشور نگاه کرد، درصورتی‌که هنوز به این نهاد قدرتمند نگاه جدی نشده و جایگاه و اختیار حقیقی خود را پیدا نکرده است.
انتهای پیام/ر