تشکیل جلسات تخصصی در حوزه بانوان، راهگشای مسائل فرهنگی کشور است
تشکیل جلسات تخصصی در حوزه بانوان، راهگشای مسائل فرهنگی کشور است
نیازمند با اشاره به راهگشا بودن جلسات تخصصی در حوزه بانوان گفت: کار فرهنگی تنها مختص به بانوان نبوده و نگاه ما به این امر کلان است و در این راستا اجرای آینده‌پژوهی در دستور کار کمیسیون زنان و خانواده در قم قرارگرفته است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، نرجس نیازمند در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان برگزاری نشست های تخصصی بانوان را موردتوجه قرارداد و اظهار داشت: تشکیل جلسات تخصصی در حوزه بانوان در کشور توانسته در بسیاری از مسائل راهگشا باشد.
وی افزود: کار فرهنگی تنها مختص به بانوان نبوده و نگاه ما به این امر کلان است و در این راستا اجرای آینده‌پژوهی در دستور کار کمیسیون زنان و خانواده در قم قرارگرفته است.


رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: نزدیکی فرهنگی دو شهر اصفهان و قم از زمان قدیم وجود داشته و امروز شاهد مدیریت هم سویی در این دو شهر هستیم.
وی کسب درآمدهای پایدار برای شهرها را مطرح کرد و گفت: امروز کسب درآمد پایدار مسئله مهمی در شهرها بوده و شورای عالی استان‌ها می‌تواند اثرگذاری خوبی در کشور داشته باشند و این شورا باید جدی‌تر گرفته شود.
نیازمند در پایان تأکید کرد: نشست های متعدد می‌تواند در حل مشکلات شهرها کمک کرده و امیدواریم بتوانیم در این حوزه مؤثرتر عمل کنیم.
انتهای پیام/ر