ورزش بانوان قم دارای ظرفیت‌های زیادی است
ورزش بانوان قم دارای ظرفیت‌های زیادی است
آمره ضمن اشاره به موفقیت‌های بسیار ارزشمند بانوان ورزشکار و قهرمان استان در عرصه‌های مهم جهانی و بین‌المللی، اظهار داشت: ورزش بانوان در قم مظلوم واقع شده و باید نسبت به توسعه ورزش بانوان باتوجه‌به پیوست‌های فرهنگی اقدام کنیم.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، مهندس معصومه آمره در حاشیه برگزاری اولین مسابقات قهرمانی قایقرانی بانوان قم اظهار داشت: ورزش بانوان در قم مظلوم واقع شده باید نسبت به توسعه ورزش بانوان باتوجه‌به پیوست‌های فرهنگی اقدام کنیم.
عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر قم افزود: رشته قایقرانی‌ ورزش بسیار مهیج و شاد است البته هنوز بسیاری از افراد از وجود این رشته در قم مطلع نیستند و تصور می‌کنند؛ چون استان کویری است رشته ورزشی قایقرانی وجود ندارد.


آمره ضمن اشاره به موفقیت‌های بسیار ارزشمند بانوان ورزشکار و قهرمان استان در عرصه‌های مهم جهانی و بین‌المللی، بیان داشت: وقتی از ورزش صحبت می‌شود در نگاه اول فقط سلامتی جسمی در ذهن متبادر می‌شود درحالی‌که آثار ورزش بسیار گسترده بوده در سال‌های اخیر بانوان قهرمان و ملی‌پوش استان در رشته‌های مختلف ورزشی برای ایران اسلامی افتخارآفرینی کردند.
وی خاطرنشان کرد: اولین دوره مسابقات قهرمانی قایقرانی بانوان استان که با حضور دختران و مادران در کنار هم برگزار شد تنها گوشه‌ای از پتانسیل و ظرفیت بالای بانوان ورزشکار قم را نشان می‌دهد.
عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر قم تأکید کرد: توجه به این مهم ضمن کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی موجبات نشاط خانواده و جامعه را بیش‌ازپیش فراهم می‌کند.