لزوم توجه شهرداری به هنر تصویرگری در کارهای فرهنگی
لزوم توجه شهرداری به هنر تصویرگری در کارهای فرهنگی
امرالهی با تأکید بر ورود هنر تصویرگری در کارهای فرهنگی شهرداری در سطح شهر گفت: شهرداری و خاصه سازمان فرهنگی می بایست از هنر و ظرفیت تصویر گری در جهت ارتباط بهتر با حافظه  تصویری مخاطب استفاده کند و یقینا درک یک فعالیت فرهنگی مصور بهتر و بیشتر از یک فعالیت صرفا روایی می باشد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، مهندس روح‌اله امرالهی در نود و سومین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم با تشکر از مجموعه شهرداری به‌خصوص سازمان فرهنگی اظهار داشت: شهرداری در حوزه فرهنگی فعالیت های بسیاری انجام داده ولی انتظار بیشتری از آن می باشد، مصداقا می بایست از هنر و ظرفیت تصویر گری در جهت ارتباط بهتر با حافظه  تصویری مخاطب استفاده کند و یقینا درک یک فعالیت فرهنگی مصور بهتر و بیشتر از یک فعالیت صرفا روایی می باشد.

وی جذب مخاطب در برنامه‌های فرهنگی را منوط بر استفاده از هنر دانست و افزود: هنر به‌خصوص هنر تصویرگری باید وارد کارهای فرهنگی شهرداری شود تا مخاطب ارتباط بیشتری بافرهنگ اصیل اسلامی برقرار کند.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر قم تأکید کرد: باید مردم با کارهای شهرداری در حوزه فرهنگ آشنا شده و به اطلاع‌رسانی به مردم توجه بیشتری شود.

وی دغدغه مقام معظم رهبری در خصوص کار رسانه‌ای را یادآور شد و گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در حوزه بهره گیری از هنر در ترویج و بازنشر فرهنگ، باید با پیوست رسانه ای لازم و تحلیلی درست در این زمینه در حوزه های فرهنگی ورود کرد، مصداقا اثر فرهنگی دختران چادری قمی که در بهمن ماه سال گذشته در مسجد مقدس جمکران با شکل گسترده و با محتوای خوب انجام شد، بازنشر لازم در فضاهای رسانه ای نداشت.

امرالهی افزود: فعالیت‌های بزرگی در شهر قم انجام می‌شود، اما بازنشر داده نمی‌شود و باوجود ظرفیت‌های رسانه‌ای از این فرصت بهره کافی برده نمی‌شود.

انتهای پیام/