درخشش نام شهدای شهیده بر معابر قم
درخشش نام شهدای شهیده بر معابر قم
نیازمند با اشاره به اهمیت توجه ویژه در نام‌گذاری معابر، اظهار داشت: نام‌گذاری شوراع و معابر به نام شهدا گامی برای هویت بخشی به شهر بوده و به دنبال مزین شدن معابر و شوارع به نام شهدای شهیده به‌عنوان بخشی از تاریخ شهر قم هستیم.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، نرجس نیازمند در نود و سومین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به لایحه اخذ مجوز نام‌گذاری ۳۱ مورد اسامی پیشنهادی جهت نام‌گذاری شوارع و معابر، گفت: در نام‌گذاری شوارع و معابر باید شهدای بانو نیز موردتوجه باشند.
وی با تأکید بر اینکه به دنبال مزین شدن معابر و شوارع به نام شهدای شهیده به‌عنوان بخشی از تاریخ شهر قم هستیم، ادامه داد: با توجه به اهمیت مقوله فرهنگ در وضعیت کنونی و اهمیت حجاب و عفاف به‌عنوان یکی از دغدغه‌های خانواده، تبیین سیره این شهدا، نوعی جهاد تبیین است.
رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر قم در ادامه خانواده را مهم‌ترین رکن جامعه دانست و بیان کرد: باید آگاهی لازم به زنان و دختران جامعه داده شود تا بتوانیم مشکلات حوزه فرهنگی را رفع کنیم.
نیازمند با تأکید بر اهمیت فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه اظهار داشت: اکثر شهدا در وصیت‌نامه‌های خود به مقوله حجاب و عفاف توجه ویژه داشته و اشاراتی داشته‌اند، شهدای شهیده نیز خود مبلغ این مهم بوده که با معرفی آن‌ها به جامعه می‌توان در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب گام‌های مؤثری برداشت.
انتهای پیام/ر