لزوم تسریع در رسیدگی به درخواست مجموعه فرهنگی و حوزوی در بلوار پیامبر اعظم(ص)
لزوم تسریع در رسیدگی به درخواست مجموعه فرهنگی و حوزوی در بلوار پیامبر اعظم(ص)
حجت‌الاسلام مرتضی استقامت با اشاره به هویت معنوی بلوار پیامبر اعظم(ص) و توحه به این مهم با همه پیوست ها گفت: اولویت دادن به ایجاد مراکز معنوی و فرهنگی در بلوار پیامبر اعظم(ص) باید بیش از پیش مورد توجه باشد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، حجت‌الاسلام مرتضی استقامت در نود وچهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر قم که در سالن شهید باکری شورای اسلامی شهر قم برگزار شد، با اشاره به اهمیت حمایت از مرکز فرهنگی اظهار داشت: توجه مدیریت شهری به حمایت از مراکز فرهنگی و مساجد قابل توجه بوده و تدوین شیوه نامه حمایت از مساجد و مراکز فرهنگی ذیل نگاه مدیریت شهری در قم به این مهم تدوین شده است.
وی اختصاص کاربری‌های فرهنگی در بلوار پیامبراعظم(ص) را در راستای توجه به مسائل فرهنگی دانست و افزود: خوشبختانه اولویت دادن به ایجاد مراکز معنوی و فرهنگی در بلوار پیامبر اعظم(ص) در حال شکل‌گیری است.
عضو شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: پروژه‌های فرهنگی زیادی در هیئت عالی سرمایه گذاری استان در بلوار پیامبر اعظم(ص) در حال بررسی است و به صورت مشخص پنج پلاک به مسجد و یک پلاک به موزه اختصاص داده شده است.
وی از درخواست ۱۲ مجموعه فرهنگی در بلوار پیامبر اعظم(ص) خبر داد و مطرح کرد: از شهرداری می‌خواهیم بررسی و رسیدگی به درخواست این ۱۲ مجموعه فرهنگی و حوزوی را در اولویت قرار داده و در روند رسیدگی تسریع کند.
استقامت در پایان تاکید کرد: بلوار پیامبر اعظم(ص) یک بلوار فرهنگی و بین المللی بوده و باید نسبت به ساخت و اجرای کاربری‌های فرهنگی آن اهتمام بیشتری داشته باشیم.
انتهای پیام/