شورای اسلامی شهر نماینده و مطالبه گر حقوق همه اقشار جامعه است
شورای اسلامی شهر نماینده و مطالبه گر حقوق همه اقشار جامعه است
نیازمند با تاکید بر توزیع عادلانه خدمات برای همه اقشار جامعه گفت: شورای شهر نماینده و مطالبه گر حقوق شهروندی برای همه جامعه بوده و با نگاهی عدالت محور و کلان به حل مشکلات و کاستی‌ها توجه می‌کند.

به گزارش روابط عمومی شورای شهر مقدس قم، نرجس نیازمند در مراسم ویژه هفته بهزیستی با اشاره به اهمیت توجه به همه اقشار جامعه و رعایت عدالت در ارائه خدمات اظهار داشت: متأسفانه سال‌ها شاهد دیده نشدن بخشی از اقشار جامعه در برنامه‌ریزی‌ها و توزیع خدمات بوده‌ایم که در سال‌های اخیر با نگاه جدید در مدیریت شهری تلاش می‌کنیم این بی‌توجهی جبران شود.
وی سالمندان و کم‌توانان جسمی را قشر نیازمند به توجه ویژه دانست و افزود: مناسب‌سازی شهر برای این افراد و ارائه خدمات دو مهم در شورای ششم است که در کمیسیون‌های مختلف نسبت به آن پیگیری‌های لازم انجام می‌شود.
رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر مقدس قم تأکید کرد: شورای شهر نماینده و مطالبه گر حقوق شهروندی برای همه جامعه بوده و با نگاهی عدالت محور و کلان به حل مشکلات و کاستی‌ها توجه می‌کند.
وی ساخت ۴۶ واحد مسکونی برای خانواده‌های دارای یک و دو معلول توسط خیرین را اقدامی قابل‌توجه دانست و بیان کرد: این ابتدای راه بوده و باید در کنار چنین خدماتی مناسبت سازی شهر و امکان زندگی سالم و مستقل را برای این افراد فراهم کنیم.
نیازمند در پایان یادآور شد: کمیسیون زنان و خانواده مطالبات بانوان جامعه را نیز به‌صورت جدید دنبال کرده و یکی از اتفاقات خوب در چند ماه گذشته برگزاری ورزش‌های صبحگاهی ویژه بانوان در بوستان‌های بانوان است که به‌زودی با مناسب‌سازی سایر بوستان‌ها در تمام شهر اجرا خواهد شد.
لازم به ذکر است هم‌زمان با هفته بهزیستی مراسم تحویل ۴۶ واحد مسکونی به خانواده‌های دارای یک و دو معلول و کلنگ زنی پروژه ۱۰۲واحدی با حضور استاندار قم ، رئیس شورای اسلامی شهر قم ، رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورا ، مدیرکل بهزیستی ، خیرین و سایر مسئولین دستگاه‌های اجرایی در پردیسان برگزار شد.
انتهای پیام/