از لزوم ترویج فرهنگ قرآنی در سبک زندگی تا بهره‌مندی از ظرفیت‌های بسیج در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان
از لزوم ترویج فرهنگ قرآنی در سبک زندگی تا بهره‌مندی از ظرفیت‌های بسیج در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان
سعادتمند با محکومیت توهین به قرآن گفت: حضور پررنگ قرآن در زندگی روزمره مردم تنها راه مقابله با دشمنی‌ها است و بسیج دارای ظرفیت‌های قابل‌توجه‌ای است که می‌توان از آن در ترویج فرهنگ قرآنی بهره برد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، ماشالله سعادتمند با محکوم کردن توهین به قرآن کریم اظهار داشت: امروز با توجه به هجمه‌هایی که علیه قرآن در جهان در جریان است باید به صورت جدی در حوزه فرهنگ قرآنی کار کنیم.
وی کار در حوزه قرآن را باشکوه خواند و افزود: امروز حمایت دولت‌ها و کشورهای غربی از این سبک از آزادی بیان نشان‌دهنده دشمنی آن‌ها بافرهنگ غنی اسلامی داشته و ما باید بیدار و هوشیار توطئه‌های آن‌ها را خنثی کنیم.
عضو شورای اسلامی شهر مقدس قم تأکید کرد: حضور پررنگ قرآن در زندگی روزمره مردم تنها راه مقابله با دشمنی‌ها است و بسیج دارای ظرفیت‌های قابل‌توجه‌ای است که می‌توان از آن در ترویج فرهنگ قرآنی بهره برد.
وی ظرفیت سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری را نیز یادآور شد و گفت: باید برای کار در این حوزه با نقش راه حرکت کرده و هدف‌گذاری مشخصی برای کار خود داشته باشیم.
سعادتمند از حمایت شهرداری و شورای شهر در ترویج برنامه‌های فرهنگی و قرآنی خبر داد و گفت: شورای اسلامی شهر مقدس قم حامی تمام برنامه‌های حوزه قرآنی بوده و امیدواریم در این بخش کارهای بزرگی انجام شود.
انتهای پیام/