جاهلیت مدرن در سایه اعجاز قرآن کریم محکوم‌به فنا است
جاهلیت مدرن در سایه اعجاز قرآن کریم محکوم‌به فنا است
دکتر دهناد با محکومیت توهین به قرآن کریم گفت: جاهلیت مدرن در سایه اعجاز قرآن کریم سرنوشتی همچون تاریخ جاهلیت داشته و نابود خواهد شد، خداوند حافظ قرآن بوده و این کتاب آسمانی از هرگونه آزار و لطمه‌ای پیراسته است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر سید محمدحسین دهناد با اشاره به جریان‌های ضد فرهنگی چند روز گذشته در توهین به قرآن کریم در کشور سوئد اظهار داشت: در طول دوره‌های مختلف تاریخ هیچ اهانت و توهینی نتوانسته از قداست قرآن کریم کم کند.
وی توهین به قرآن کریم را محکوم کرد و افزود: جهل عصر جاهلیت به‌واسطه ندای مبارزه‌طلبی و تحدی قرآن راه به‌جای نبرده و امروز نیز جاهلیت مدرن در سایه اعجاز قرآن کریم سرنوشتی همچون تاریخ جاهلیت داشته و نابود خواهد شد.
رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر مقدس قم تأکید کرد: خداوند حافظ قرآن بوده و این کتاب آسمانی از هرگونه آزار و لطمه‌ای پیراسته است و دشمنان بدانند قرآن همچون تاجی بر سر مسلمانان است.
وی در پایان با محکومیت دوباره توهین به مقدسات و ادیان الهی تصریح کرد: توهین به هیچ دین و آیینی در مسلک و مرام مسلمانان نیست و این عمل در همه مکاتب الهی نکوهیده شده است.
انتهای پیام/