شهر قم در پاسخگویی به توهین به قرآن پیشرو باشد
شهر قم در پاسخگویی به توهین به قرآن پیشرو باشد
حجت‌الاسلام‌والمسلمین استقامت با محکوم کردن توهین به قرآن کریم گفت: باید شهر قم در پاسخگویی به توهین به قرآن در جهان اسلام پیشرو باشد، تاریخ روز عاشورا دوباره بعد از بیش از 1300 سال در حال تکرار است و دوباره به قرآن کریم بی‌حرمتی شده است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی استقامت با محکوم کردن توهین کشور سوئد به قرآن کریم اظهار داشت: توهین به قرآن و ادیان الهی در تمام مکتب‌های دینی و انسانی منفور و محکوم است.
وی ارتباط بین قرآن و دهه عاشورا را موردتوجه قرارداد و افزود: تاریخ روز عاشورا دوباره بعد از بیش از ۱۳۰۰ سال در حال تکرار است و دوباره به قرآن کریم بی‌حرمتی شده است.
عضو شورای اسلامی شهر مقدس قم تصریح کرد: تکرار تاریخ برای جوانان پندآموز بوده و باید از این اتفاق برای جریان اجتماعی دینی مردم استفاده کرده و پویش‌های مردمی راه‌اندازی کنیم.
استقامت خاطرنشان کرد: باید برنامه‌ریزی کنیم و منتظر شخص و یا نهاد دولتی نمانیم و از ظرفیت‌های مردمی و محبین اهل‌بیت(ع) در پاسخگویی به این تهاجم دینی بین‌المللی استفاده کنیم.
وی جایگاه شهر قم را به‌عنوان عش آل محمد(ص) یادآور شد و گفت: باید شهر قم در پاسخگویی به توهین به قرآن در جهان اسلام پیشرو باشد و دهه محرم بهترین زمان است که جوانان را به میدان بیاوریم.
عضو شورای اسلامی شهر مقدس قم در پایان تأکید کرد: خداوند همیشه تهدید را برای ما به فرصت تبدیل کرده و باید از این فرصت نیز در جهت خنثی کردن توطئه دشمنان اسلام و انقلاب استفاده کنیم.
انتهای پیام/