حمایت از توهین به قرآن سرنوشتی جز نابودی ندارد
حمایت از توهین به قرآن سرنوشتی جز نابودی ندارد
صابری با تأکید بر حمایت مدیریت شهری از کنشگران حوزه فرهنگ گفت: توهین به قرآن کریم توهین به بیش از 2 میلیارد مسلمان در جهان بوده و قابل‌بخشش نبوده و دولت‌های حامی توهین‌کنندگان باید بدانند این حمایت سرنوشتی جز نابودی نخواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، حسین صابری با محکوم کردن توهین کشورهای غربی به‌خصوص سوئد به قرآن مجید اظهار داشت: توهین به قرآن کریم توهین به بیش از ۲ میلیارد مسلمان در جهان بوده و قابل‌بخشش نیست.
وی پاسخ مسلمانان به توهین و قرآن سوزی در سوئد را موردتوجه قرارداد و افزود: مسلمانان ایران نیز هم‌صدا با مسلمانان جهان این توهین را محکوم می‌کنند و دولت‌های حامی توهین‌کنندگان باید بدانند این حمایت سرنوشتی جز نابودی نخواهد داشت.
رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر قم تأکید کرد: امروز حفظ فرهنگ دینی و انقلابی ایران از واجبات بوده و مدیریت شهری در قم حمایت لازم و کافی را در کنشگران حوزه فرهنگ به‌خصوص فرهنگ قرآنی خواهد داشت.
وی در پایان یادآور شد: اجرای برنامه‌های فرهنگی و قرآنی از اولویت‌های شهرداری و شورای شهر است و با تدوین شیوه‌نامه حمایت از مساجد و مراکز فرهنگی این حمایت را به صورت قانونی و رسمی دنبال می‌کند.
انتهای پیام/