طرح‌های منطقه جمکران و دروازه ری در اولویت قرار گیرد
طرح‌های منطقه جمکران و دروازه ری در اولویت قرار گیرد
نیازمند خواستار تسریع در اجرای طرح‌های منطقه جمکران و دروازه ری شد و گفت: هیچ گزارشی نمی‌تواند حلاوت خدمت مدیریت شهری به مردم را تلخ کند و البته همیشه مشکلاتی وجود داشته که شورا و شهرداری در تلاش برای حل آن هستند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، نرجس نیازمند در نود و پنجمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به توهین کشورهای اروپایی به قران کریم اظهار داشت: باوجود توهین دشمنان به قرآن شاهد حضور پرشور مردم در مراسم عزاداری محرم و ارادت آن‌ها به قرآن و مکتب اسلام هستیم.
وی در ادامه به هجمه‌ها در خصوص عملکرد شهرداری قم اشاره کرد و افزود: هیچ گزارشی نمی‌تواند حلاوت خدمت مدیریت شهری به مردم را تلخ کند و البته همیشه مشکلاتی وجود داشته که شورا و شهرداری در تلاش برای حل آن هستند.
رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر مقدس قم تصریح کرد: از کمیسیون شهرسازی و عمران شورا و همچنین معاونت فنی و عمرانی بابت اجرای پروژه‌های سنگین در شهر تشکر می‌کنیم.
وی در پایان خواستار اجرای سریع پروژه‌ها در بعضی از مناطق شد و گفت: طرح‌های منطقه جمکران و دروازه ری باید در اولویت قرار بگیرد زیرا این مناطق نیاز به توجه بیشتر شهرداری دارد.
انتهای پیام/