لزوم جهاد تبیین در انعکاس خدمات شهرداری به مردم
لزوم جهاد تبیین در انعکاس خدمات شهرداری به مردم
اخوان ضمن تشکر از عملکرد شهردار و مجموعه شهرداری در هشت سال گذشته، گفت: ما در ارائه ،تبیین اقدامات انجام شده وگزارش عملکرد به مردم ضعیف هستیم و باید در این حوزه به‌صورت تخصصی و همه‌جانبه ورود کرده وعموم مردم را آگاه سازیم.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، مجید اخوان در نود و پنجمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر مقدس قم اظهار داشت: امروز یکی از مهم‌ترین اقدامات لازم در شهر اجرای جهاد تبیین برای انعکاس عملکرد انجام‌شده در شهر است.
وی با ابراز تأسف از عملکرد ضعیف دستگاه‌ها در حوزه اطلاع‌رسانی به مردم افزود: ما در ارائه، تبیین اقدامات انجام شده وگزارش عملکرد به مردم ضعیف هستیم و باید در این حوزه به‌صورت تخصصی و همه‌جانبه ورود کرده وعموم مردم را آگاه سازیم، دراین خصوص جوسازی ها ودروغ پردازی ها نباید در اراده و اهتمام شهرداری تاثیر گذارد.
عضو شورای اسلامی شهر قم ضمن تشکر از عملکرد شهردار و مجموعه شهرداری در ۸ سال گذشته گفت: نباید مردم را دلسرد و ناامید کنیم و البته شورا وظایف خودرا درنظارت برعملکرد شهرداری انجام داده ومشکلات موجودنیز می بایست برطرف شود.
وی با تأکید بر نظارت کامل شورای اسلامی شهر قم بر عملکرد شهرداری تصریح کرد: شهرداری گزارش عملکرد تحقق بودجه در چهار ماه نخست سال را به شورا و مردم ارائه دهد و شورا نیز با بررسی مشکلات بودجه واصلاحات احتمالی در تسریع پروژه‌های عمرانی اقدامات لازم را انجام خواهد داد. لیکن وی افزود: گزارش ارائه شده توسط معاونت عمرانی حاکی از روند مناسب پیشرفت فیزیکی بودجه عمرانی در مرکز ومناطق می باشد ونوید بخش تداوم وعملیاتی شدن طرح ها وپروژه ها در اقصی نقاط شهر است.
انتهای پیام/