لزوم اجرای برنامه راهیان پیشرفت در شهرداری قم
لزوم اجرای برنامه راهیان پیشرفت در شهرداری قم
ملایی با اشاره به جنگ رسانه‌ای دشمن در ایجاد ناامیدی در بین مردم، گفت: زحمات پرسنل شهرداری باید در قالب راهیان پیشرفت به مردم ارائه شود و با کار رسانه‌ای قوی تفاوت چهره شهر از 10 سال گذشته تا امروز برای مردم نمایش داده شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر مصطفی ملایی در نود و پنجمین جلسه علنی و رسمی شورای اسلامی با محکوم کردن دوباره توهین به قرآن کریم در کشور سوئد اظهار داشت: ترس دشمنان از آیات متعالی و قرآن کریم بوده که مبنای رحمت،رشد،شفا و هدایت بشریت است، رهبر معظم انقلاب نیز در سال ۱۳۹۳ در نامه ایی خطاب به جوانان اروپایی، سؤالاتی بر مبنای قرآن مطرح فرمودند که نقشه شوم دشمنان اسلام و انقلاب را عیان فرمودند.
وی در ادامه با تشکر از زحمات شهرداری در توسعه شهر و ارائه خدمات خطاب به شهردار قم افزود: امروز شاهد هجمه رسانه‌ای علیه شهرداری قم هستیم، به‌طوری‌که حلاوت خدمت را در کام مردم مومن و انقلابی قم تلخ کنند.
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم تأکید کرد: امروز جنگ نرم علیه جمهوری اسلامی به اوج خود رسیده و نباید بگذاریم روح یاس و ناامیدی در جامعه دمیده شود.
وی در پایان از شهرداری خواست اجرای پیوست‌های رسانه‌ای و فرهنگی را با جدیت دنبال کنند و بیان کرد: زحمات پرسنل شهرداری باید در قالب راهیان پیشرفت به مردم ارائه شود و با کار رسانه‌ای قوی تفاوت چهره شهر از ۱۰ سال گذشته تا امروز برای مردم نمایش داده شود.
انتهای پیام/