نهادینه کردن فرهنگ پرداخت مالیات، عاملی در جهت توسعه شهر
نهادینه کردن فرهنگ پرداخت مالیات، عاملی در جهت توسعه شهر
سعادتمند با تاکید بر شفافیت در محل هزینه مالیات بر ارزش افزوده در شهرداری گفت: اقدام مدیریت شهری در گزارش به مردم در حوزه مالیات بر ارزش افزوده باعث افزایش پرداخت مالیات شد.

به گزارش روابط عمومی شورای شهر قم، ماشالله سعادتمند در حاشیه جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم با توجه به حضور مدیرکل مالیاتی استان قم در صحن علنی شورا اظهار داشت: تعامل مدیریت شهری و اداره کل مالیاتی استان ثمر داده و شاهد اتفاقات خوبی در شهر هستیم.
وی اختصاص سهم شهرداری از مالیات بر ارزش افزوده را مورد توجه قرار داد و افزود: سال قبل سهم شهرداری از مالیات بر ارزش افزوده پرداخت شد و این عدد توانست کمک زیادی به شهرداری در اجرای پروژه‌های عمرانی کند.
عضو شورای اسلامی شهر قم مالیات را منبع اصلی درآمد کشور و شهر دانست و بیان کرد: اقدام مدیریت شهری در نهادینه کردن فرهنگ پرداخت مالیات توانست درآمدهای شهر را افزایش داده و این شفافیت و گزارش به مردم از محل هزینه کرد مالیات بسیار مهم بود.
وی در پایان تعریف پایه‌های جدید مالیاتی و جلوگیری از فرار مالیاتی را دستاورد مهم دولت دانست و تصریح کرد: دولت تمهیدات پایه های جدید مالیاتی را به خوبی تعریف کرده و جلوی فرار مالیاتی گرفته شده است.
انتهای پیام/ر