نیروهای انقلاب با کوشش و حفظ وحدت به اعتماد مردم پاسخ دهند
نیروهای انقلاب با کوشش و حفظ وحدت به اعتماد مردم پاسخ دهند
امیرآبادی با تاکید بر اینکه اختلاف در مدیریت شهری چیزی جز خسارت به مردم نخواهد داشت، گفت: مردم در مجموعه‌های مختلف از جمله قوه مقننه، مجریه و شورای شهر قم به نیروهای انقلابی اعتماد کردند و نیروهای انقلابی با حفظ وحدت و همدلی باید برای رفع مشکلات مردم تلاش کرده و پاسخ اعتماد مردم را بدهند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر احمد امیرآبادی فراهانی صبح امروز در نود و ششمین نشست دوره ششم شورای اسلامی شهر قم که در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، حضور نمایندگان مجلس در این جلسه را برای تقویت وحدت در شورای شهر دانست و اظهار کرد: مردم سال‌هاست که به مجموعه نیروهای انقلابی قم اعتماد کرده‌اند و در شورای شهر و مجلس شورای اسلامی به افرادی که خود را منتسب به نیروهای انقلابی دانستند رأی دادند و این مسئولیت نیروهای انقلابی را سنگین می‌کنند.

وی اضافه کرد: ما باید بر اساس اصولی که داریم و آنچه که ارزش‌های انقلاب و فرمایشات امامین انقلاب است عمل کنیم؛ مسئولیت ما نسبت به افرادی که این مباحث را قبول ندارند سنگین‌تر است و ما باید به اعتماد مردم پاسخ دهیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر در مجموعه مدیریت شهری اختلافی رخ دهد بر اساس تجربه‌ای که در برخی از شهرها مشاهده می‌کنیم جز خسران و خسارت برای مردم چیز دیگری به دنبال نخواهد داشت به همین علت خواهش ما از شهرداری و شورای اسلامی شهر این است که با وحدت خود به مردم بیش از گذشته خدمت کنید.

وی ادامه داد: مردم قم استحقاق بیشتر از این را دارند، این مردم با بصیرت هستند و پای ارزش‌های انقلاب ایستاده‌اند، شروع نهضت امام خمینی(ره) از قم بوده است و مردم در انقلاب نقش مهمی داشتند؛ درخواست ما از شورای اسلامی شهر این است که وحدت حفظ شود. برای پیشرفت امور باید کارها تقسیم شود و همه افراد باید در شورا گوشه‌ای از کار را بر عهده گیرند و کار را پیش ببرند.

امیرآبادی با بیان اینکه شورای شهر متشکل از افراد متخصص است که بر اساس وظایف خود کارهای تخصصی را دنبال می‌کنند، گفت: بنده مصاحبه‌ای داشتم که به ذائقه برخی از افراد خوش نیامد، در آن مصاحبه تاکید کردم که شهرداری یک مجموعه‌ با وظایف مختلف است و در عرصه‌های مختلف با مردم ارتباط دارد به همین علت هم بالا بودن گلایه‌ها از شهرداری نسبت به دیگر سازمان‌ها طبیعی است.

وی خاطرنشان کرد: امسال انتخابات شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را داریم و همه باید تلاش کنیم تا مشارکت مردم در انتخابات را افزایش دهیم، این مهم نیست که چه فردی منتخب مردم می‌شود و مهم این است که مردم حضور حداکثری در این انتخابات داشته باشند، خواهش بنده این است که افراد در شورا مسئولیت‌ها را تقسیم کنند و با همراهی و همدلی کار را جلو ببرند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: شورای شهر قم مجموعه‌ای واحد از جبهه انقلاب است و همه ما در یک کشتی نشسته‌ایم، مجموعه‌ای که امروز مردم در قوه‌های مجریه و مقننه و مدیریت شهری قم تحویل ما داده‌اند واحد است و همه ما در یک کشتی هستیم تا بتوانیم به مردم خدمت کنیم.

امیرآبادی گفت: ما به خداوند متعال از شر شیطان پناه می‌بریم و امیدواریم با گذشت خود بتوانیم کارهای خوبی را در مسیر توسعه شهر قم رقم بزنیم.