خبرنگاران انقلابی راوی اول اتفاقات کشور باشند
خبرنگاران انقلابی راوی اول اتفاقات کشور باشند
امرالهی با تاکید بر لزوم هم افزایی مدیریت شهری و خبرنگاران گفت: خبرنگاران ناظران دلسوز مردم و مسئولان بوده و باید در دو بخش نظارت و روایتگری در صف اول جامعه و نخستین روایتگران حوادث جامعه باشند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، روح‌اله امرالهی در نود و هفتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم ضمن تبریک روز خبرنگاران اظهار داشت: خبرنگاران باید دو اصل مهم نظارت و روایتگری را در نظر داشته باشند.
وی از شهردار و شورا خواست با مجموعه خبرنگاران هم‌افزایی داشته باشند و تصریح کرد: خبرنگاران ناظران دلسوز مردم و مسئولان بوده و باید اجازه بدهیم آن‌ها راوی اول مشکلات جامعه باشند.
رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر مقدس قم، روایتگری نخست توسط اصحاب رسانه انقلابی را مانع سو استفاده دشمنان از اتفاقات جاری جامعه دانست و خاطرنشان کرد: اگر راوی نخست خبرنگاران انقلابی نباشند دشمنان هر طور که می‌خواهند اتفاقات جامعه را روایت می‌کنند و از آن‌سو استفاده خواهند کرد.
وی در پایان یادآور شد: شهرداری و شورای شهر باید از خبرنگاران حمایت بیش از چهارچوب‌های فعلی داشته باشد و بسیاری از مسائل را با گفتمان پیش ببرند.
انتهای پیام/ر