لازمه کار در حوزه خبر داشتن تفکر انقلابی است
لازمه کار در حوزه خبر داشتن تفکر انقلابی است
ملایی لازمه کار در حوزه خبر را داشتن تفکر انقلابی برشمرد و گفت: خبرنگاران باید حریت خود را حفظ کرده و در راستای انقلاب حرکت کنند، در حال حاضر ارتقاء سواد رسانه‌ای جامعه از اهمیت زیادی برخوردار بوده و باید به این مهم توجه لازم را داشته باشیم.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر مصطفی ملایی در نود و هفتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: نخستین شهیده و شهید حوزه خبر حضرت زینب(س) و امام زین‌العابدین(ع) بودند که روایتگر واقع کربلا بوده‌اند.
وی لازمه کار در حوزه خبر را داشتن تفکر انقلابی دانست و افزود: در شهر قم به برکت حرم مطهر حضرت معصومه(س) و حوزه‌های علمیه خبرنگاران دارای تفکر انقلابی بوده و به اهمیت رسانه در جنگ نرم و فرهنگی امروز واقف هستند.
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مقدس قم ادامه داد: دشمنان برای پیشبرد همه اهداف خود در ابتدا از ابزار رسانه استفاده می‌کنند و بر این اساس ارتقاء سواد رسانه‌ای جامعه از اهمیت زیادی برخوردار بوده و باید به این مهم توجه لازم را داشته باشیم.
وی خطاب به خبرنگاران گفت: خبرنگاران باید حریت خود را حفظ کرده و در راستای انقلاب حرکت کنند و مانع دسیسه دشمن باشند.
ملایی در پایان تاکید کرد: نباید اجازه بدهیم دشمنان از طریق رسانه به جامعه نفوذ کرده و از طریق کار رسانه ای برنامه‌ها و اهدف خود را پیش ببرند.
انتهای پیام/ر