خبرنگاران توطئه دشمنان را در رواج ناامیدی خنثی کنند
خبرنگاران توطئه دشمنان را در رواج ناامیدی خنثی کنند
سعادتمند با تاکید بر قدرت رسانه در سعادت و یا شقاوت یک جامعه گفت: خبرنگاران در مقابل توطئه دشمن در ناامید کردن مردم بایستند، دشمنان به دنبال تضعیف ارزش‌های ملی و مذهبی ما هستند و ما باید تلاش کنیم کشور و جوانان از این خطرات مصون باشند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، ماشاله سعادتمند در مراسم تجلیل از بانوان خبرنگار در جلسه کمیسیون زنان و خانواده با تاکید بر اهمیت موضوع رسانه در مسیر حرکت یک جامعه اظهار داشت: اهمیت رسانه تا جایی است که سعادت و شقاوت یک جامعه را مشخص می‌کند.
وی استفاده از واژه جنگ را در حوزه رسانه مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: امروز قدرت رسانه به حدی است که می‌تواند کشوری را به چالش بکشد و با همین قدرت دشمنان بر علیه ایران وارد میدان شده‌اند.
عضو شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: دشمنان به دنبال تضعیف ارزش‌های ملی و مذهبی ما هستند و ما باید تلاش کنیم کشور و جوانان از این خطرات مصون باشند.
وی ارزش‌های نظام مانند اسلام، رهبری و حفظ کرامت انسانی را مطرح کرد و گفت: متاسفانه امروز دشمنان خدمت را نیز نشانه گرفته و تلاش می‌کنند مردم را ناامید کرده و یاس را در جامعه رواج دهند.
سعادتمند در پایان تاکید کرد: نباید اجازه دهیم دشمن اهداف خود را در جامعه ما اجرایی کرده و مردم را از مسئولان و خدمت رسانی ناامید کنند.
انتهای پیام/