توهین به قرآن کریم توهین به همه ادیان الهی است
توهین به قرآن کریم توهین به همه ادیان الهی است
امرالهی اظهار داشت: توهین به قرآن کریم، توهین به همه ادیان الهی است، دین ستیزی در همه ادوار تاریخ وجود داشته است، اما آنچه در جهان معاصر مورد اقبال مردمان می باشد عبودیت حضرت حق و وحدانیت است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، مهندس روح اله امرالهی سخنگوی شورای اسلامی شهر مقدس ضمن محکومیت توهین به قرآن از همه موحدین جهان درخواست کرد که نسبت به این اشتباه بزرگ واکنش نشان دهند.

وی ادامه داد: توهین به قرآن کریم، توهین به همه ادیان الهی است، دین ستیزی در همه ادوار تاریخ وجود داشته است، اما آنچه در جهان معاصر مورد اقبال مردمان می باشد عبودیت حضرت حق و وحدانیت است.

امرالهی افزود: تجربه دین ستیزی سردمداران غربی در جنایات داعش نمایان است، مردم دیندار با ادیان مختلف مورد ظلم قرار گرفتند.

وی توهین به قرآن و اسلام را نمونه بارز نقض حقوق بشر دانست و افزود: سکوت امروز موحدین و آزادی خواهان در برابر هتک حرمت کتاب الهی قرآن کریم میدان دادن به افکار شیطانی است که در صورت توسعه اندیشه های شیطانی امنیت همه موحدین با ادیان الهی با مخاطره روبرو می کند و باید تمام مردم جهان در برابر این هتک حرمت در کنار هم و متحد بایستند.