حضور مسئولان در محلات و مساجد الگوی خوبی در انتقال مشکلات مردم و ارائه میز خدمت است
حضور مسئولان در محلات و مساجد الگوی خوبی در انتقال مشکلات مردم و ارائه میز خدمت است
محرری با تاکید بر اینکه حضور مسئولان در محلات، مساجد و تجمعات مذهبی، الگوی خوبی در انتقال مشکلات مردم و ارائه میز خدمت بوده که باید تداوم داشته باشد، گفت: برگزاری این جلسات اعتماد متقابلی میان مردم و مسئولان ایجاد می‌کند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، محسن محرری در حاشیه دیدار مستقیم و چهره به چهره اهالی خیابان هفت تیر و شهروندان منطقه سه با مدیران استانی و شهری در مسجد حضرت زینب سلام‌الله علیها، با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهدای دولت شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: در این دیدار چهره به چهره توفیق شد خدمت اهالی منطقه ۳ و نمازگزاران باشیم و جلسه با استقبال خوبی از سوی اهالی و مسئولین استانی و شهری مواجه شد.

وی با بیان اینکه در این جلسه به تبیین بحث‌های مدیریتی و عملکرد شورای اسلامی و شهرداری و برنامه‌های شهردار منطقه ۳ پرداخته شد، ابراز کرد: امیدواریم به‌عنوان خادمین مردم شهر اهل‌بیت(ع) بتوانیم در کنار مردم در این فضاها و محل تجمعات مذهبی حضور مؤثری داشته باشیم و بتوانیم عملکرد مدیریت شهری و عملکرد نظام را به مردم منتقل کنیم و شنوای ایرادات، انتقادات، مسائل و پیشنهادات مردم باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر اینکه حضور مسئولان در محلات، مساجد و تجمعات مذهبی، الگوی خوبی در انتقال مشکلات مردم و ارائه میز خدمت بوده که باید تداوم داشته باشد، تصریح کرد: در این جلسه نمایندگان هیات امنا نیز بحث‌هایی داشتند و در پایان میز خدمت برقرار شد.

وی خاطرنشان کرد: شنیدن دغدغه‌ها و حرف‌های مردم می‌تواند بسیار در تصمیم‌گیری‌ها و سیاست‌گذاری‌ها مؤثر باشد و برگزاری این جلسات نیز مؤثر و مفید بوده و اعتماد متقابلی میان مردم و مسئولان ایجاد می‌کند.

محرری با تاکید بر اینکه امیدواریم در پایان هفته دولت بتوانیم بهره‌برداری خوبی از این نشست‌ها برای افزایش خدمت به مردم شریف قم داشته و گام‌هایی مؤثری برداریم، گفت: عمده‌ترین مطالبات مردمی مربوط به موضوعات خدمات شهری، آسفالت، توسعه فضای سبز در منطقه و بحث‌های ترافیکی، تقاضای خط‌کشی معابر، کیفیت نامطلوب برخی از خط‌کشی‌ها در منطقه ۳ و تقاطع‌های چراغ‌دار جلوی مدارس و نیازهای ساختمانی و توسعه مسجد و همراهی شهرداری در جهت رفع این مسائل بود.