لزوم ساماندهی بلوار خدا کرم در منطقه سه
لزوم ساماندهی بلوار خدا کرم در منطقه سه
دهناد رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر اجرای طرح‌‌های ترافیکی در بلوار خدا کرم گفت: این بلوار از یکی از پرخطرترین مسیرهای شهری بوده و باید ساماندهی آن در اولویت قرار گیرد تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر سید محمد حسین دهناد در صدمین جلسه علنی و رسمی شورای اسلامی شهر مقدس قم از احداث پل حافظ در منطقه سه خبر داد و اظهار داشت: احداث پل حافظ با اعتباری اولیه ۸۰ میلیارد تومان و در مدت ۱۶ ماه اجرایی می‌شود.

وی بر حفظ فضای سبز محدوده اجرای پل حافظ تاکید کرد و گفت: این پروژه با رعایت استانداردهای آیین نامه‌ای و نگاهی اقتصادی اجرا خواهد شد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر مقدس قم در ادامه بر ساماندهی بلوار خداکرم در منطقه سه نیز تاکید کرد و گفت: محدوده شمالی منطقه سه و بلوار خدا کرم یکی ازمناطق پرحادثه شهر است که باید اجرای پروژه‌های ترافیکی آن در دستور کار قرار گیرد.

وی بر احداث مسیر جدید و تکمیل رینگ در میدان تره بار تاکید کرد و گفت: با الحاق هزارهکتاری به این منطقه و ورود خودروهای سنگین به محدوده شهری بدون اجرای طرح‌‌های ترافیکی بسیار خطرناک بوده و باید برای نحو اتصال بخش جنوبی مسیر به کمربندی امام علی(ع) نیز طرحی ایمن اجرایی شود.

انتهای پیام/ر