ساخت نخستین مرکز مددکاری ویژه بانوان با همکاری شهرداری قم
ساخت نخستین مرکز مددکاری ویژه بانوان با همکاری شهرداری قم
غریب مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قم از ساخت نخستین مرکز مددکاری ویژه بانوان با همکاری شهرداری قم خبر داد و گفت: ساخت این مرکز به زودی به اتمام می‌رسد و می تواند در ساماندهی زنان آسیب‌پذیر و آسیب‌دیده بسیار کمک کننده باشد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر حسین غریب با حضور در شورای اسلامی شهر قم با موضوع کنترل آسیب‌های اجتماعی اظهار داشت: همراهی مدیریت شهری و با نهادها و ارگان‌ها میتواند در مدیریت و کنترل آسیب‌های اجتماعی بسیار موثر باشد.
وی کار در حوزه بانوان و آسیب‌های اجتماعی مربوط به آنان را یکی از اولویت‌های مهم استان دانست و افزود: تشکیل کارگروهی مشترک بین شورا و استانداری میتواند در این حوزه بسیار کارگشا بوده و مشکلات را به خوبی حل کند.
مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قم از ساخت نخستین مرکز مددکاری ویژه بانوان با همکاری شهرداری قم خبر داد و گفت: ساخت این مرکز به زودی به اتمام می‌رسد و میتواند در ساماندهی زنان آسیب‌پذیر و آسیب‌دیده بسیار کمک کننده باشد.
وی همکاری شهرداری قم را با قرارگاه ۱۹ دی را نیز مثبت ارزیابی کرد و گفت: امروز شهرداری و شوار بیش از بسیاری از نهادهای فرهنگی در شهر کار کرده و دغدغه فرهنگی دارد.
غریب در پایان یادآور شد: مرکز خیریه در قم میتوانند در مدیریت آسیب‌های اجتماعی حوزه زنان بسیار کمک کننده باشند اما نیاز به نظارت و کنترل دارد تا مانع تشویق مهاجران بیشتر به شهر قم نشود زیرا کمیفیت خدمات رسانی کاهش پیدا خواهد کرد.
انتهای پیام/