برگزاری کلاس‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در محلات با همکاری مدیریت شهری
برگزاری کلاس‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در محلات با همکاری مدیریت شهری
محمدی با تاکید بر اهمیت آموزش در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی گفت: بهزیستی آمادگی برگزاری کلاس‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی را در سطح محلات با همکاری مدیریت شهری دارد و در صورت تامین مکان این همکاری و هم‌افزایی میتواند در سطح گسترده ای رخ دهد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر علیرضا محمدی با حضور در شورای اسلامی شهر مقدس قم توجه به آسیب‌های آسیب‌های اجتماعی در حوزه زنان را مهم و کلیدی خواند و اظهار داشت: دولت توجه ویژه‌ای را به زنان آسیب‌پذیر داشته و خدمات ویژه‌ای را ارائه می‌دهد.
وی حمایت از دختران و زنان را در مراکز متعدد حمایتی مورد توجه قرار داد و افزود: مرکز ۱۳۲ بهزیستی به صورت شبانه روزی آماده بوده و امسال این مرکز از نظر لجستیکی و نیروی انسانی تقویت شده تا بتوانیم به تماس‌های مردم به موقع پاسخ دهیم.
معاون امور اجتماعی بهزیستی قم نبود کودکان خیابانی را در قم مورد توجه قرار داد و گفت: خوشبختانه در قم کودک کار برای حمایت اقتصادی از خانواده وجود دارد اما کودکان خیابانی بسیار محدود بوده و ما با این بحران روبه رو نیستیم.
وی از آمادگی سازمان بهزیستی با شهرداری و شورای شهر در برگزاری کلاس‌‌های آموزشی خبر داد و گفت: ما آمادگی برگزاری کلاس‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی را در سطح محلات داریم و در صورت تامین مکان این همکاری و هم‌افزایی میتواند در سطح گسترده اتفاق بیفتد.
انتهای پیام/