رضایت زائران و مسافران نشانه خدمات مطلوب شهرداری است
رضایت زائران و مسافران نشانه خدمات مطلوب شهرداری است
سعادتمند با حضور در مسیر راهپیمایی جاماندگان اربعین و بازدید از غرفه فرهنگی، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم و ستادهای هشت گانه خدمت رسانی شهرداری از رضایت زائران خبر داد و گفت: رضایتمندی مسافران و زائران دستمزد خدمت شبانه روزی پرسنل شهرداری است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، ماشالله سعادتمند با حضور در مسیر راهپیمایی جاماندگان اربعین و بازدید از غرفه فرهنگی، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم و ستادهای هشت گانه خدمت رسانی شهرداری از رضایت زائران خبر داد و گفت: مدیریت شهری با تمام توان در میدان بوده و در حال خدمت رسانی به مردم است.
وی ارائه خدمات مطلوب به زائران را یکی از مهم ترین دغدغه های شورای اسلامی شهر مقدس قم دانست و افزود: خوشبختانه شهرداری با افزایش ظرفیت ها خود در پذیرایی از زائران و مسافران توانسته خدمات مطلوبی را ارائه دهد.
عضو شورای اسلامی شهر مقدس قم تصریح کرد: زائران هم در مسیر رفت به کربلا و هم در مسیر برگشت خدمات رفاهی و اسکان دریافت کرده و رضایتمندی مسافران و زائران دستمزد خدمت شبانه روزی پرسنل شهرداری است.
وی در پایان یادآور شد: در ده روز گذشته ۳ هزار پرسنل شهرداری به صورت شبانه روزی در حال خدمت گذاری بوده و تمام امکانات شهر در این مسیر خدمت رسانی بسیج شده است.
انتهای پیام/ر