پشتیبانی شهرداری قم از ۵۰ موکب مردمی
پشتیبانی شهرداری قم از ۵۰ موکب مردمی
محرری در حاشیه حضور در مسیر راهپیمایی جاماندگان اربعین در بلوار معنوی پیامبر اعظم(ص) با اشاره به خدمات رسانی گسترده شهرداری در حوزه‌های رفاهی و فرهنگی گفت: شهرداری قم امسال از ۵۰ موکب مردمی پشتیبانی کرده و زیرساخت‌های لازم را برای آن‌ها فراهم کرده است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، محسن محرری با حضور در مسیر راهپیمایی جاماندگان اربعین و بازدید از غرفه فرهنگی، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم و ستادهای هشت گانه خدمت رسانی شهرداری، این حرکت را نمادی از پیاده روی اربعین دانست و اظهار داشت: این راهپیمایی نمادین در شهر قم هر سال با قوت و حضور پرشور مردم برگزار می‌شود.
وی پشتیبانی دستگاه‌های اجرایی به خصوص شهرداری را در برگزاری راهپیمایی نمادین اربعین قابل توجه دانست و افزود: خدمات شهرداری به زائران با نظم و انسجام خوبی در حال ارائه بوده و هر سال نیز کیفیت و کمیت این خدمات رسانی ارتقاء پیدا کرده است.
رئیس شورای اسلامی شهر مقدس قم  تصریح کرد: خدمات شهرداری در حوزه‌های ترافیکی، رفاهی، بهداشت، تبلیغات شهری و فرهنگی است و در تمام حوزه‌ها با تمام امکانات در حال خدمت گذاری است.
وی پشتیبانی از مواکب مردمی را یکی از کارهای خوب شهرداری دانست و بیان کرد: شهرداری قم از ۵۰ موکب مردمی که در مسیر پیاده روی اربعین برپا شده پشتیبانی کرده و زیرساخت‌های مورد نیاز آن‌ها را نیز تامین کرده است.
محرری در پایان ضمن تشکر از خدمات شهرداری یادآور شد: تمام امکانات شهر در تمام حوزه‌ها برای خدمت به زائران و مسافران بسیج شده و شاهد رضایت‌مندی گسترده مردم در این چند روزه بوده‌ایم.
انتهای پیام/ر