خدمات شهرداری در ایام اربعین قابل تقدیر است
خدمات شهرداری در ایام اربعین قابل تقدیر است
محرری حضور مردم و دولت در ایام اربعین حسینی(ع) را در خدمت به زائران اربعین حسینی قابل توجه دانست و گفت: امسال شهرداری قم در شهر مقدس قم، مرز و کشور عراق خدمات مطلوبی را ارائه داد که باید از زحمات شبانه‌روزی این پرسنل خدوم تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، محسن محرری در یک صد و یکمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر مقدس قم با اشاره به خدمات رسانی در ایام اربعین اظهار داشت: امسال بیش از ۴ میلیون مسافر از ایران در راهپیمایی اربعین شرکت کردند.
وی خدمات رسانی مردم و دولت در ایام اربعین را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: امسال خدمات نسبت به سال‌‌های گذشته کیفیت بیشتری داشته و دولت و مردم نیز با تمام قوا در میدان بودند.
رئیس شورای اسلامی شهر قم خدمات شهرداری قم در ایام اربعین را قابل تقدیر دانست و بیان کرد: امسال شهرداری قم در شهر قم، مرز و کشور عراق خدمات مطلوبی را ارائه داد که باید از زحمات شبانه‌روزی پرسنل تقدیر کرد.
وی در ادامه به برنامه‌های هفته دولت نیز اشاره کرد و گفت: پروژه‌های هفته دولت با حضور مردم و برای مردم افتتاح شد و امیدواریم پروژه‌هایی که کلنگ‌زنی شده در کمترین زمان به بهره‌برداری برسد.
انتهای پیام/ر