ورودی‌های شهر قم متناسب با هویت انقلابی شهر قم طراحی شود
ورودی‌های شهر قم متناسب با هویت انقلابی شهر قم طراحی شود
ملایی با تاکید بر طراحی ورودی‌های شهر قم متناسب با هویت انقلابی شهر قم گفت: شهر قم خاستگاه انقلاب، مراجع، حوزه های علمیه و پایتخت جهان تشیع است و برای طراحی ورودی‌ها در کنار تیم مهندسی باید تیم فرهنگی نیز حضور داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر مصطفی ملایی با اشاره به اهمیت ساماندهی ورودی‌های شهر قم اظهار داشت: امروز ساماندهی ورودی‌های شهر قم دغدغه مدیریت استان و مدیریت شهری است که باید رسیدگی شود.
وی توجه به پیوست‌های فرهنگی در طراحی ورود‌های شهر قم را مطرح کرد و افزود: طراحی ورودی‌های شهر باید با در نظر گرفتن پیوست فرهنگی و اجتماعی متناسب با هویت شهر قم انجام شود و از احادیث امامان(ع) و سخت بزرگان استفاده شود.
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم تاکید کرد: شهر قم خاستگاه انقلاب و مراجع علمیه و حوزه های علمیه و پایتخت جهان تشیع است و برای طراحی ورودی‌ها در کنار تیم مهندسی باید تیم فرهنگی نیز حضور داشته باشد.
وی ادامه داد: باید مسافران در هنگام ورود به شهر قم متوجه هویت شهر قم شوند و این طراحی به گونه‌ای باشد که احساس تعلق و دلبستگی برای شهروندان قم و مسافران ایجاد کند.
ملایی در پایان تصریح کرد: در طراحی ورودی‌های شهر قم عناصر هویتی باید به صورت غیرمستقیم مخابره شود و پیام فرهنگی شهر قم به صورت جامع به مردم برسد.
انتهای پیام/