آسیب‌شناسی و برنامه‌ریزی درست و هماهنگی معاونت خدمات شهری و سازمان فرهنگی دوعامل اساسی در عملکرد رضایت بخش شهرداری در ایام مناسبتی است
آسیب‌شناسی و برنامه‌ریزی درست و هماهنگی معاونت خدمات شهری و سازمان فرهنگی دوعامل اساسی در عملکرد رضایت بخش شهرداری در ایام مناسبتی است
سبحانی ثابت با ابراز رضایت از عملکرد شهرداری در ایام اربعین گفت: در چند سال گذشته آسیب‌شناسی مراسمات و تقویت نقاط قوت و کاهش نقاط ضعف پس از هر مراسم و برنامه‌ریزی از ماه‌ها قبل انجام می‌شود که شاهد رضایت مردم و زائران هستیم.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر سید مجتبی سبحانی ثابت خدمات شهرداری در ایام اربعین را قابل‌توجه دانست و اظهار داشت: خدمات و امکاناتی که امسال در اختیار زائران و عزاداران حسینی(ع) در شهر قم قرار گرفت نسبت به سال‌های  گذشته رشد قابل‌توجهی داشت.

وی اقدامات شهرداری قم را در ایام مناسبتی همیشگی دانست و افزود: شهر قم به علت جایگاهی که در انقلاب و اسلام دارد در ایام مناسبتی بیشترین اقدامات را نسبت به سایر شهرها انجام می‌دهد و در طول سال درگیر برگزاری مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شهرداری قم بخشی از اقدامات شهرداری را بیش از وظایف ذاتی و سازمانی دانست و اظهار داشت: یکی از کارهای بزرگ شهرداری در ایام مناسبتی به‌خصوص اربعین حفظ نظافت شهر در تمام ۲۴ ساعت است که در هر مناسبت کیفیت و کمیت این نظافت به‌صورت چشم‌گیری افزایش پیدا می‌کند.

وی آسیب‌شناسی درست و کامل تیم‌های اجرایی پس از مراسم را عامل موفقیت مدیریت شهری در برگزاری مراسمات عنوان کرد و گفت: در چند سال گذشته آسیب‌شناسی مراسمات و تقویت نقاط قوت و کاهش نقاط ضعف پس از هر مراسم و برنامه‌ریزی از ماه‌ها قبل انجام می‌شود که شاهد رضایت مردم و زائران هستیم.

رئیس کمیسیون خدمات شهری قم بر اهتمام بر فعالیت های  فرهنگی نیز تأکید و تصریح کرد: یکی از کارهای خوبی که امسال انجام شد توجه به فعالیتهای فرهنگی در مواکب قم بود که این مهم در سایه هماهنگی‌ چشم گیر بین  مدیریت سازمان فرهنگی و معاونت خدمات شهری شهرداری قم حاصل گردیده بود که بسیار قابل توجه بوده و در این راستا از زحمات معاونت خدمات شهری و سازمان فرهنگی شهرداری  تشکر و قدردانی به عمل می‌آید

سبحانی ثابت سپس به پذیرایی برادران عراقی در مسیرهای منتهی به کربلا اشاره کرد و گفت: باید پاسخگوی این مهمان‌نوازی دلی از زوار و میهمانان  عراقی باشیم و از این عزیزان و بزرگواران کمال تشکر و قدردانی را داریم.

وی در پایان نوع پذیرایی از ایرانیان را در مسیر کربلا یادآور شد و خاطرنشان کرد: خانه‌هایی که از زائرین پذیرایی می‌کردند باوجود مشکلات مالی و کمبود امکانات خودشان برای زائران امام حسین(ع) بهترین امکانات را فراهم کرده و از هیچ خدمتی دریغ نمی‌کردند.

انتهای پیام/